پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215460
4 ميليارد تومان ميگيريم شهباززاده را مي دهيم
تاریخ انتشار : 1395/04/20 12:01:35
نمایش : 1379
باشگاه استقلال شرط انتقال مهاجم جدايي طلب خود به ترکيه را اعلام کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در حالي که از غيبت سجاد شهباززاده در تمرينات استقلال چند هفته اي مي گذرد، همچنان تکليف اين بازيکن با باشگاه آلانيا اسپور ترکيه مشخص نشده است. مهاجم 2 فصل اخير استقلال به دليل قراردادي که با آبي پوشان دارد، بايد براي پيوستن به تيم ترکيه اي حتما رضايت اين باشگاه را جلب کند.

 

بعد از درخواستي که رسما از سوي باشگاه ترکيه ‌اي به باشگاه استقلال رسيد تا رضايت نامه سجاد شهباززاده صادر شود، استقلالي ها نيز در نامه اي پاسخ باشگاه ترکيه اي را دادند. مسئولان باشگاه استقلال دراين نامه قيمت صدور رضايت نامه شهباززاده را يک ميليون يورو عنوان کردند و هنوز هم پاسخي از سوي باشگاه آلانيا اسپور دريافت نکرده اند.

 

بر اين اساس در صورتي که باشگاه ترکيه اي حاضر شود اين مبلغ سنگين که نزديک به 4 ميليارد تومان مي شود را پرداخت کند، شهباززاده را در اختيار خواهد گرفت، اگرچه بعيد است در آن صورت حقوق بالايي براي مهاجم ايراني در نظر بگيرد.

 

بايد ديد در روزهاي آينده تکليف شهباززاده و استقلال چه خواهد شد چون در صورت مخالفت باشگاه ترکيه اي با پرداخت اين مبلغ احتمالا اين بازيکن به استقلال بازمي گردد.

منبع:کاپ

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html